خانه وبلاگ مولتی متر یونیتی UT890D با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی



مولتی متر یونیتی UT890D با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی

مولتی متر یونیتی UT890D با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع مولتی متر یونیتی UT890D را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری با 30 تا 50% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات مولتی متر یونیتی مدل UT890C -مولتی متر یونیتی مدل UT890D -مولتی متر یونیتی مدل UT890D که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

مولتی متر یونیتی d890 با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع مولتی متر یونیتی مدل ut890c-مولتی متر یونیتی مدل ut890d-مولتی متر یونیتی مدل ut890d خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع مولتی متر یونیتی d890 باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

مولتی متر یونیتی d890 با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع مولتی متر یونیتی d890 در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مولتی متر یونیتی مدل ut890c-مولتی متر یونیتی مدل ut890d-مولتی متر یونیتی مدل ut890d با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از مولتی متر یونیتی d890 را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

مولتی متر یونیتی d890 با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی :  مولتی متر یونیتی d890 را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی مولتی متر یونیتی مدل ut890c-مولتی متر یونیتی مدل ut890d-مولتی متر یونیتی مدل ut890d توانسته ایم پایین ترین قیمت یعنی  با 30 تا 50 % تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

مولتی‌متر یکی از ابزارهای حیاتی در حیطه‌ی کاری کسانی است که با برق و وسایل برقی سروکار دارند. مولتی متر می‌تواند فاکتورهایی مثل آمپر، ولتاژ، اهم، مقاومت، ظرفیت خازن و... را اندازه‌گیری کرده و همچنین سالم یا معیوب بودن دستگاه الکتریکی، برد و ماژول الکترونیکی را برای ما مشخص کند؛ به عبارتی دیگر مولتی متر می‌تواند تمام اتفاقاتی را که در یک مدار الکترونیکی رخ می‌دهد به ما نشان ‌دهد.نحوه استفاده و کار مولتی متر

اندازه گیری ولتاژ:

از کاربردهای مهم این دستگاه اندازه گیری ولتاژ متناوب و مستقیم است . روش کار با این دستگاه  جهت اندازه گیری ولتاژ متناوب و مستقیم بسیار راحت است و ابتدا لازم است مولتی متر را به صورت موازی در مدار نصب کنید. سپس کلید چرخشی دستگاه دیجیتال را در وضعیت ولتاژ قرار داده و سیم مشکی را به ترمینال منفی و سیم قرمز را به ترمینال مثبت وصل می کنیم.

توجه داشته باشید که جهت اندازه گیری ولتاژ،  سلکتور مولتی متر برای اندازه گیری ولتاژ مستقیم روی نماد Vdc  و برای ولتاژ متناوب روی نماد Vac باشد. سپس دکمه power دستگاه را روشن کرده و شروع به اندازه گیری می کنیم.

از ویژگی های قابل توجه این دستگاه می توان به True RMS جهت اندازه گیری سیگنال های غیرخطی و افزایش دقت اندازه گیری ؛  قابلیت اندازه گیری بسیار دقیق ولتاژ  DC  تا 1000 ولت ؛ ولتاژ  AC تا 750 ولت ؛ جریان AC/DC تا 20 آمپر ؛ فرکانس ولتاژ  AC از 10 هرتز تا 10 کیلو هرتز ؛ مقاومت تا 60 مگا اهم ؛ ظرفیت خازنی تا 100 میلی فاراد ؛ فرکانس در محدوده قابل توجه 9.999 هرتر تا 9.999 مگا هرتز اشاره کرد.  

علاوه بر قابلیت اندازه گیری پارامترهای عنوان شده این مولتی متر قابلیت نمایش نمایش داده ها تا 6000 مقدار ؛ رنج دستی جهت انتخاب محدوده موردنظر کاربر به صورت دستی ؛ قابلیت اندازه گیری ولتاژ غیر تماسی NVC و اندازه گیری ترانزیستور را نیز دارد. پاسخ فرکانسی این دستگاه برای ولتاژ و جریان AC از 45 تا 1000 هرتز می باشد.  با استفاده از این مولتی متر می توان تست دیود و پیوستگی ، تست لحظه ای سیم نول و فاز را انجام داد و همچین مقادیر اندازه گیری شده را جهت بررسی بیشتر با استفاده از ویژگی Data Hold روی نمایشگر ثابت نگه داشت.

ویژگی های دیگر قابل توجه مولتی متر دیجیتال UT890D Plus برند یونیتی عبارت است از : آلارم صوتی و تصویری در حالت های تست NVC ، تست پیوستگی ، سیم نول و فاز ؛ نمایش مقادیر MIN/MAX ؛ آلارم هشدار جریان بالا ؛ آلارم هشدار فیوز سوخته ؛ دکمه چرخشی بزرگ جهت انخاب دستی رنج اندازه گیری مورد نظر ؛ صفحه نمایش LCD بزرگ با نور پس زمینه جهت تهسیل کار در محیط های کم نور و تاریک ؛ نشانگر کاهش باتری و خاموشی خودکار جهت صرفه جویی در میزان مصرف باتری ؛ قابلیت تشخیص دقیق سیم فاز و نول همراه با آلارم صوتی/ تصویری ؛ و عایق دو جداره .

 

مشخصات کلی مولتی متر دیجیتال برند یونیتی مدل Plus UNI-T UT890D  :

مولتی متر دیجیتال UT890D Plus برند یونیتی ابزاری دقیق با کارایی بالا جهت اندازه گیری بسیار دقیق ولتاژ  DC ؛ ولتاژ  AC ؛ جریان AC/DC ؛ فرکانس ولتاژ AC ؛ مقاومت ؛ ظرفیت خازنی ؛ و فرکانس می باشد.

در این دستگاه از یک دو عدد باتری 1.5 ولتی استفاده شده است. به دلیل که کم شدن میزان باتری موجب ایجاد خطا در خواندن اطلاعات و در نتیجه موجب آسیب رسیدن به کاربر می شود، کمپانی یونیتی در طراحی مولتی متر دیجیتال UT89XD Plus از ویژگی نشانگر کاهش باتری و خاموشی استفاده کرده است که با کاهش میزان باتری به زیر محدوده 2.5 ولت نشانگر کاهش باتری روی صفحه نمایش ظاهر شده و به کاربر اطلاع می دهد در زمان مناسب باتری را تعویض کند . ویژگی خاموشی خودکار با غیر فعال ماندن دستگاه به مدت 15 دقیقه فعال شده و در مصرف باتری صرفه جویی می شود. صفحه نمایش بکار رفته در این دستگاه از نوع LCD با نور پس زمینه جهت سهولت کار با دستگاه در محیط های تاریک می باشد. نور پس زمینه در صورت غیرفعال ماندن دستگاه به مدت 30 ثانیه خاموش می شود.

ابعاد این مولتی متر  56 x 88 x 183 میلی متر ، وزن آن 346 گرم، و رنگ دستگاه قرمز و خاکستری است.

مولتی متر دیجیتال UT890D Plus دارای تاییدیه CAT II 1000V, CAT II 600V جهت تایید ایمنی دستگاه ، و همچنین گارانتی معتبر یک ساله از زمان خرید می باشد که توسط شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق متروتیک ارائه می شود و به شما این اطمینان را می دهد که محصول موردنظر خود را با اطمینان خاطر خریداری نمائید.

مولتی متر یونیتی d890 با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی -  ما در این مطلب به موضوعات مولتی متر یونیتی مدل ut890c-مولتی متر یونیتی مدل ut890d-مولتی متر یونیتی مدل ut890d پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله مولتی متر یونیتی d890 را با ارزانترین قیمت و با 30 تا 50 % تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از مولتی متر یونیتی d890 را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.   


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟